Organizacja wydarzeń specjalnych, takich jak kongresy, konferencje, targi turystyczne i warsztaty, to skuteczny sposób na rozwój turystyki lokalnej i regionalnej. Fundacja Symbioza, dzięki swojemu doświadczeniu i zaangażowaniu, jest w stanie zrealizować te działania na wysokim poziomie, przyczyniając się do promocji regionu i wzmacniania jego atrakcyjności turystycznej.
Od lat jest współorganizatorem oraz inicjatorem ważnych ogólnopolskich i międzynarodowych wydarzeń, które cieszą się uznaniem w branży. Jej prezeska jako osoba o kierunkowym wykształceniu, praktycznym i naukowym wieloletnim doświadczeniu w eventmarketingu i rozwoju turystyki odpowiadała przez lata za organizację cenionego cyklicznego odbywającego się jesienią kilkudniowego Kongresu Turystyki Polskiej, Kongresu Turystyki Polsko-Czeskiej, zainicjowanego i zorganizowanego przez fundację w 2021 r. Kongresu Turystyki Społecznej oraz szeregu mniejszych wydarzeń, które ukierunkowane są na rozwój turystyki.
Prócz swoich wydarzeń, które organizujemy i na które Państwa zapraszamy – wychodzimy z ofertą współpracy, jako podmiot, który pomoże w organizacji Waszego wydarzenia, dbając o to, by zapadło w pamięć uczestników i odbiorców i by długo i dobrze się o nim mówiło. Możemy poprowadzić panel, zorganizować ekspertów, przygotować program, zorganizować kompleksowo duże i mniejsze wydarzenie, a także wystąpić na nim w charakterze eksperta.
Nasza oferta w tym zakresie organizacji konferencji i kongresów turystycznych obejmuje m.in.:
- Kompleksowe planowanie i przygotowanie wydarzeń
- Identyfikacja celu i tematyki wydarzeń
- Wybór lokalizacji.
- Zapewnienie odpowiedniej infrastruktury.
- Dobór partnerów wydarzenia
- Opracowanie budżetu, ze wskazaniem możliwości pozyskania sponsorów i dofinansowania
- Harmonogram i logistyka:
- Ustalenie daty i czas trwania w oparciu o zasięg, rangę i kalendarz innych tego typu wydarzeń w regionie bądź kraju.
- Zarządzanie logistyką, w tym rejestracją uczestników, transportem, zakwaterowaniem, cateringiem.
- Opracowanie ofert dla partnerów i sponsorów
- Przygotowanie programu
- Przygotowanie programu
- Opracowanie programu tematycznego
- Dobór ekspertów, panelistów, moderatorów
- Ustalenie przebiegu sesji plenarnej i sesji tematycznych
- Przygotowanie warsztatów
- Opracowanie graficzne programu
- Organizacja sesji networkingowych, które umożliwiają uczestnikom nawiązywanie kontaktów i wymianę doświadczeń.
4. Zaproszenie prelegentów i uczestników:
- Eksperci z branży turystycznej. Zaproszenie prelegentów, którzy są uznawanymi ekspertami w dziedzinie turystyki.
- Uczestnicy. Przygotowanie i dystrybucja zaproszeń do przedstawicieli branży turystycznej, samorządów lokalnych, organizacji pozarządowych, instytucji akademickich i innych interesariuszy.
- Wsparcie techniczne, medialne i marketingowe:
- Technologia. Zapewnienie sprzętu multimedialnego, wsparcia technicznego, tłumaczenia symultanicznego.
- Media i promocja: Współpraca z mediami,, relacje z wydarzenia na żywo (streaming),
- Marketing wydarzenia: opracowanie programu działań marketingowych dla wydarzenia, poprowadzenie marketingu wydarzenia, przygotowanie kampanii marketingowej i promocyjnej, stworzenie treści promocyjnych, informacyjnych, stron www, systemu identyfikacji wizualnej, wykonanie materiałów promocyjnych, dystrybucja treści
- Ewaluacja wydarzenia
Przeprowadzenie ewaluacji i raport z jej wyników.
- Rozliczenie wydarzenia